ıvır zıvır deposu

Çarşamba, Ocak 14, 2009

bugun sinirimi bozanlar

kronolojik sirayla: 
- sabahin sogugunda servisin isitmasini kapayan servis soforu ( acar misin deyince ilk gene duymadi, bi daha soyleyince oldu )
- contextswitchdeadlock tribine girmis visual studio 2005( debug->exceptions->managed debugging assistants->contextswitchdeadlock isaretini kaldirinca oldu, derdi nedir anlamadan da cenesini kapatabiliyo olmak bi acidan guzel bisey )
- interneti gitmis sirket ( ne kotu sey be, butun gun boyle calisanlar var bi de )
- team foundation serveri ucmus visual studio ( tamam anliyorum, o gidince ne yapacagini bilemiyosun, sen de cok uzuluyosun ama kapan haydi dedigimden niye soyle efendi gibi kapanmiyosun da beni mudurunuzle( i love ctrl alt del ) gorusmek zorunda birakiyosun ) 
- verisinin icinde '<' gorunce kamasan xml dokumani ( hayir o senin tag kapakcigin degil benim kucukturum demek istiyorum ama nasil diyecegimi bilemiyorum, megersem '<' yerine & lt; (& ve lt; arasinda bosluk yok) dedigimde anca oyle anliyomus, '>' icin de & gt; demek gerekiyomus mesela. e simdi dokumandan okurken & lt; gorunce onu kucukture geri cevirmeyi de ben mi yapicam diyodum ama xml parser dokumani islerken bunlari kendisi otomatik geri ceviriyomus, iyi hadi )
- sag alt cenemin orda sinsi gibi agriyan dis
- sirketin buz gibi tuvaletleri ( klozete oturup 10 dakika kestirmek artik olmuyor )
- sag tiklamayan mouse( ortalama 5. denemeden sonra tikliyor )
- elma yiyince agrisi iyice cosan dis
- internetsizlikte ikinci yeni dalga
- catlamis ellerimi buram buram yakan dandik sivi sabun

bunlarin cogu sirkette oldugum icin basima geldigine gore, demek ki ben ise hic gelmesem aslinda piril piril bi insan olucakmisim. yazik bana.

5 Yorumlar:

Anonymous Adsız said...

sonra, merak ediyorum
çilek sepetini nerde unuttun,
nerde kırmızı başlığın

diye dökülüverdi parmaklarımdan. sıkı bir dörtlük var, onu hakedeceğim galiba.

15 Oca 2009 02:07:00

 
Blogger Asli said...

neyi hakediceksin?

15 Oca 2009 09:28:00

 
Anonymous Adsız said...

yanlış hatırlamıyorsam şöyleydi:

bir takım laf ile teşvişi huzur
etme ey şairi bi şiir ü şuur
her dakika bana gelmektense
yılda bir kendine gelsen ne olur

15 Oca 2009 12:26:00

 
Blogger Asli said...

yok be ya, o senin kuruntun.

15 Oca 2009 17:32:00

 
Anonymous Adsız said...

sevgili blog,
bu bir arif olan anlasın.

21 Oca 2009 01:32:00

 

Yorum Gönder

<< Home