ıvır zıvır deposu

Cuma, Mayıs 04, 2012

carl mandrake who adami

dun gece ruyamda eve, gorunusu carl sagan + mandrake + doctor who karisimi bi adam geldi. ben uyuyodum o sira, o gelince uyandim. yaninda bi de asistani olan bi kiz vardi. carl mandrake who ile bi suru ilginc deney yaptik, genelde kutle cekimi ile ilgiliydi deneyler. bi tanesi cok guzeldi, gozumunun onune cok super geliyo ama simdi anlatamam hic. asistan kiza da deneyde nasil boyle oldugunu anlatiyodum filan. sonra carl mandrake who'ya fotografimizi cekelim yoksa bunlari kimseye anlatamicam ben dedim, neden ki sana inanilmiyo mu dedi, sonra kendi fotograf makinesini cikardi ikimizi cekti, ben sana gondercem bunu dedi, sonra da yok oldu. ben hasktir neden gitti simdi bu adam, foto nolcak falan diye dusunurken, bi baktim yastigimin altina fotograf makinesini birakmis, onu elime alip kurcalarken diger yastigin altina da baktim, orda da asistanin esyalari kalmis, enee dedim bunlar bana bi oyun yapti derrrrrken gozum montlarimin asili oldugu yere takildi orda bi kabariklik gordum, anladim carl mandrake who'nun oraya saklandigini. ben anlar anlamaz o da cikti zaten yerinden, bi takim gulusmeler oldu, sonrasini da hatirlamiyorum.

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

<< Home