ıvır zıvır deposu

Pazar, Mayıs 22, 2005

"Ben buradayim..."


Bu kitapta bana Yildiz Ecevit, Oguz Atay'in kurmaca ve biyografik dünyasini anlatacakmis. Kitabin arkasi Ecevit'i "Önemli bir Oguz Atay uzmani " diye nitelendirmis. 3 sene önce Milliyet Sanat'ta ögrenmistim bu kitabin çikacagini, Ecevitle yapilan bi söylesiyi okumustum. Sevinmistim de o zaman, çiksa da okusam diye. Lakin çikti iste aylar önce, ben de aldim aylar önce, ama hala cesaret edip bir sayfasini dahi okuyamadim. Okuduklarimdan kafamda olusturup deli gibi sevdigim Oguz Atay resminin bu kitapta okuyup da hayal kirikligina ugrayabilecegim biseyler yüzünden kemirilmesinden korktum. Gerçi bu kafayla simdi bana deseler Oguz Atay'in eskiden yayinlamadigi bi kitabini bulduk çikardik, al hadi oku, o zaman ben onu da okumayayim madem..Neyse, fazla üzerime varmaya gerek yok, çok korkarsam okumam.

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

<< Home